Светафор – добра понуда, ниске цене.

Алексиначко тржиште од данас је богатије за још један трговински ланац. Овог пута ради се о руској трговини „Светофорˮ, која је отворила објекат на Житковачком путу, где је некада био салон намештаја.

„Светофорˮ, или на српском семафор, је најјефтинији трговински ланац у Русији који је најавио да ће највећа разлика, у односу на конкуренцију у Србији, бити цене које ће бити чак до 20 одсто ниже. Они су такође најавили да ће радити директно са произвођачима, са строгом контролом квалитета, као и ниском маржом.

− Наша радња се од других разликује по ниским ценама и другачијем систему излагања робе, продаје робе и остало. Наш слоган је ‘Ми не продајемо производ, ми продајемо разлику у цени’ − рекао је Саша Димитријевић, менаџер развоја у овој фирми.

На данашњем отварању објекта, било је доста купаца који су нестрпљиво чекали отварање новог трговинског ланца у Алексинцу. Приликом отварања Светафора био је присутан и председник општине Алексинац Далибор Радичевић који није крио своје задовољство.

− Мени је задовољство да сам могао данас да присуствујем отварању трговинско ланца овде код нас у Алексинцу, јер то нама показује да овде постоји повољно окружење да велики трговински ланци дођу овде код нас у Алексинац. Имајући у виду да је ово 15-16  трговински ланац Светофора у Србији, то нам је показатељ да је Алексинац на добром путу развоја − истакао је председник Радичевић.

Оно што је привукло пажњу потрошачима јесте тај различити наступ руског ланца који више подсећа на складиште него на продавницу, међутим, шетајући између изложене робе приметили су да је у алексиначком маркету у понуди руска и српска роба и да попред квалитета њу одликују врло приступачне цене.

Више фотографија на Фејсбук страници Радио Алексинца.

2 коментара

  1. Ulaz neprilagodjen potrošački kolicima, parking nesredjen, kolicima se teško prilazi kolima, ima dva nivoa teško sa kolicima preći. Vozila parkiranja ispred samog ulaza ne može se između prolaziti. Unutra uzan prolaz za tako velika kolica. Roba nesistematizivana. Nema veliki izbor. U delu sa syhomesnatim i mlecnim proizvodima nenormalno niska temperatura (sigurno treba da bude hladnije ali ne valjda toliko da oni koji tu udju vrlo lako će upalu pluća zaraditi). Prodavci bez slifa i kulture ophodjenja, obraćaju se na ti kupcima. (prodavci u Lidlu su za njih institucija).
    Proizvodi jesu jeftini (pitanje do kada će tako biti) asto se tiče kvaliteta videće se i to. Sve u svemu loše iskorišćen prostor, loš prilaz, bez stila i ukusa. Bas mi je zao sto je tako verovala sa da će to biti baš nešto posebno

  2. Ne postoji smesnija “prodavnica” u srbiji. Totalni uzas. Kalitet robe ispod minimuma . Nered u prodavnici, prljavstina . Ko se ovde snabdeva svaka mu cast.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена.

17 − four =