Poreska uprava

Пореска реформа у Алексинцу: Уместо филијале организациона јединица

Ових дана, како незванично сазнајемо, на адресу алексиначке локалне самоуправе, стигао је допис Пореске управе у коме се општинским званичницима објашњавају значај и циљеви реформе ове службе уз констатацију „да се квалитет услуга за грађане неће изменити и да неће узроковати додатне трошкове”.

Као један од успеха досадашњих реформи наводи се увођење електронске услуге посредством портала еПорези, који омогућава брзо, једноставно и сигурно подношење пореских пријава са рачунара корисника. Од марта ове године, пореским обвезницима се издају пореска уверења електронским путем без њиховог физичког доласка у филијалу Пореске управе.

У овом допису, поред осталог, стоји и обавештење да је физичким лицима омогућено да пореске пријаве подносе и електронски и у папирном облику у свим организационим деловима Пореске управе. То је разлог и формирање Сектора за издвојене активности који има организационе делове широм Србије.

‒ У складу са тим вас и обавештавамо да ће у општини Алексинац и даље постојати организациона јединица Пореске управе Републике Србије. Пореска управа је имала у виду потребе грађана општине Алексинац у делу пореских облика, као што су порез на пренос апсолутних права за моторна возила и непокретности, порез на наслеђе и поклон, порез на држање, ношење и употребу добара. Такође, и даље ће постојати писарница, путем које ће грађани моћи да остваре контакт са управом, као и за сва друга питања ‒ стоји у допису алексиначкој локалној самоуправи од стране Пореске управе, који је потписала Драгана Марковић, директор. 

Очито да ће Алексинац уместо филијале од 1. јула имати организациону јединицу Пореске управе, са знатно мањим бројем радника. О пресељењу дела пореске управе за Ниш смо писали раније:

Алексинац остаје без Пореске управе

 

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

11 − 4 =