Одавно је позната чињеница да ништа на нашим телевизијама не може да се одгледа у целини а да није прекидано дуготрајним рекламама. Оне су неизоставне и када гледате филмове или пратите забавни програм. Од њих није поштеђен ни информативни програм.
Стиче се утисак да ни у броју прекида, ни у дужини оглашавања, нема ни мере ни ограничења. Тако да су гледаоци и дословно изложени некој врсти насиља.
Да власници, директори и уредници немају никакве препреке , законске и моралне, показују телевизије са националном фреквенцијом које просто бомбардују конзументе њиховог програма рекламама. Можда може да се разуме када исти власник две телевизије „коoрдинира“ објављивање реклама у исто време на више канала, али је зачуђујуће да свих шест телевизија у истом периоду имају поруке оглашивача.
Веровали или не, то се десило 13. новембра 2020. године, када су у термину између 19 сати и 27 минута у најмање наредна два минута сви „кренули“ у зараду . Те тренутке је забележио наш сарадник.
Гледаоци у Србији виде и по неколико хиљада реклама дневно. Ако им је за утеху, ништа боља ситуација није ни у већину других земаља. Како то утиче на наше психичко здравље аутор ових редова не зна. Али се сећа да је као студент гледао политичке информативне емисије страних ТВ станица, где је прва ударна вест глад у Африци са снимцима изгладнелих људи. А затим одмах следи реклама о укусном „бургеру“, или великом паковању чипса и осталих грицкалица.
Да ли нам се то сада исто потура само у много суптилнијом облику и технолошки атрактивнијем? Јер, највећи број реклама се односи на прехрамбену и фармацеутску робу.