Svetafor – dobra ponuda, niske cene.

Aleksinačko tržište od danas je bogatije za još jedan trgovinski lanac. Ovog puta radi se o ruskoj trgovini „Svetoforˮ, koja je otvorila objekat na Žitkovačkom putu, gde je nekada bio salon nameštaja.

„Svetoforˮ, ili na srpskom semafor, je najjeftiniji trgovinski lanac u Rusiji koji je najavio da će najveća razlika, u odnosu na konkurenciju u Srbiji, biti cene koje će biti čak do 20 odsto niže. Oni su takođe najavili da će raditi direktno sa proizvođačima, sa strogom kontrolom kvaliteta, kao i niskom maržom.

− Naša radnja se od drugih razlikuje po niskim cenama i drugačijem sistemu izlaganja robe, prodaje robe i ostalo. Naš slogan je ‘Mi ne prodajemo proizvod, mi prodajemo razliku u ceni’ − rekao je Saša Dimitrijević, menadžer razvoja u ovoj firmi.

Na današnjem otvaranju objekta, bilo je dosta kupaca koji su nestrpljivo čekali otvaranje novog trgovinskog lanca u Aleksincu. Prilikom otvaranja Svetafora bio je prisutan i predsednik opštine Aleksinac Dalibor Radičević koji nije krio svoje zadovoljstvo.

− Meni je zadovoljstvo da sam mogao danas da prisustvujem otvaranju trgovinsko lanca ovde kod nas u Aleksincu, jer to nama pokazuje da ovde postoji povoljno okruženje da veliki trgovinski lanci dođu ovde kod nas u Aleksinac. Imajući u vidu da je ovo 15-16  trgovinski lanac Svetofora u Srbiji, to nam je pokazatelj da je Aleksinac na dobrom putu razvoja − istakao je predsednik Radičević.

Ono što je privuklo pažnju potrošačima jeste taj različiti nastup ruskog lanca koji više podseća na skladište nego na prodavnicu, međutim, šetajući između izložene robe primetili su da je u aleksinačkom marketu u ponudi ruska i srpska roba i da popred kvaliteta nju odlikuju vrlo pristupačne cene.

Više fotografija na Fejsbuk stranici Radio Aleksinca.

2 komentara

  1. Ulaz neprilagodjen potrošački kolicima, parking nesredjen, kolicima se teško prilazi kolima, ima dva nivoa teško sa kolicima preći. Vozila parkiranja ispred samog ulaza ne može se između prolaziti. Unutra uzan prolaz za tako velika kolica. Roba nesistematizivana. Nema veliki izbor. U delu sa syhomesnatim i mlecnim proizvodima nenormalno niska temperatura (sigurno treba da bude hladnije ali ne valjda toliko da oni koji tu udju vrlo lako će upalu pluća zaraditi). Prodavci bez slifa i kulture ophodjenja, obraćaju se na ti kupcima. (prodavci u Lidlu su za njih institucija).
    Proizvodi jesu jeftini (pitanje do kada će tako biti) asto se tiče kvaliteta videće se i to. Sve u svemu loše iskorišćen prostor, loš prilaz, bez stila i ukusa. Bas mi je zao sto je tako verovala sa da će to biti baš nešto posebno

  2. Ne postoji smesnija “prodavnica” u srbiji. Totalni uzas. Kalitet robe ispod minimuma . Nered u prodavnici, prljavstina . Ko se ovde snabdeva svaka mu cast.

Postavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

4 × 1 =