Радници нишке грађевинске фирме „Елит коп” користе тренутне повољне временске прилике за извођење радова на санацији пута Трњане – Јаковље, деонице од Доње до Горње Пешчанице. Након застоја од месец и по дана и променом извођача машине су опет на поменутом путном правцу, али сада у већем обиму и у складу са потребама које су дефинисане пројектом.
То све улива наду корисницима овог пута којима су дојадиле неравнине и несносна прашина. Многи од њих мораће своје аутомобиле након завршетка деонице да одвезу мајстору, како би отклонили последице кретање по саобрћајници која је била у лошијем стању од атарског пута. Таквог је мишљења неколико возача са којима смо разговарали.
Иначе, почетком ове седмице настављени су радови на санацији деонице од Доње до Горње Пешчанице, започети још у августу ове године. Нови извођач послова нишка фирма „Елит коп” је на новом расписаном тендеру дала понуду да за 24 милиона динара заврши започету реконструкцију.
Рок изградње поменуте деонице је тридесет дана, али према незваничним најавама, ако време послужи нови асфалт ће можда бити нанет и пре тог рока, чак и крајем следеће седмице.
Пре тога, инвеститор Општина Алексинац је раскинула уговор са првим извођачем „Бетон стилом” из Александровца због непоштовања динамике и рока завршетка радова, као и ангажовања недовољне и неадекватне механизације. „Бетон стилу” су плаћени до тада урађени радови, али му је и наплаћена банкарска гараниција од 1,5 милиона динара. Првобитна цена целе реконструкције деонице је требало да кошта 31,5 милиона динара. Нова рачуница каже да ће трошкови, када се све сабере и одузме, бити мањи за три милиона динара.
Проблеми са инвеститорима алексиначку локалну самоуправу прате још од пре две године када је започета санација пута Трњане – Јаковље, по деоницама. Код реконструкције пута до Доње Пешчанице на завршетак радова се чекало преко годину дана, од времена расписивања тендера за извођаче. Наиме, иако је одбијена жалба тада другопласираног кандидата, ипак је посао припао њему, јер је првопласирани на крају одустао. Док су све те заврзламе прошле, протекле су две грађевинске сезоне и услед раста цена најповољнији је одустао. На крају је локална самоуправа морала нешто више новца да издвоји и да буде захвална другопласиром, који није био у праву, што је сада прихватио посао. Нажалост, и то је наша стварност. Остаје нада да ћемо са следећим деоницама до краја путног правца имати више среће.
Na putu KOJI a ne koga.