Пред Саветом десет захтева за лежеће полицајце

На дневном реду јучерашње седнице Савета за координацију послова безбедности саобраћаја на путевима општине Алексинац највише тачака било је посвећено захтевима за постављање успоривача саобраћаја на локалним саобраћајницама, јер је између два заседања Савета пристигло чак 10 захтева.

Пре него што су чланови савета разматрали ове захтеве прво су прихватили одлуку о изменама и допунама одлуке о регулисању саобраћаја на путевима на територији општине Алексинац, а која ће се наћи и пред већницима на наредном заседању Скупштине општине. Овај документ је Савет већ усвајао пре неколико месеци, али из техничких разлога није био на дневном реду Скупштине општине.

Такође, прихваћен је годишњи извештај о извршеној контроли и оцени стања општинских путева на територији општине Алексинац за 2023. годину који се много не разликује од претходних, осим у квалитету коловоза између Доње и Горње Пешчанице који је саниран новим асфалтним слојем у том периоду.

Када је реч о захтевима за постављање успоривача саобраћаја, на неким локацијама као што су оне у Великом Дреновцу, Банковцу и Тешици комисија је већ излазила и дала мишљење да треба да се поставе лежећи полицајци, па остаје да се уради пројектна документација, док ће локације у Глоговици, Прћиловици, Тешици, Копривници, Доњем Сухотну и две у Корману тек обићи и дати свој суд.

На крају заседања Савета радна група овог тела је поднела извештај са терена о безбедности за пешаке на делу Житковачког пута између Кинеског тржног центра „Мода” и Маркета „Светофор”. У извештају се наводи да је због непостојања тротоара, непрегледне кривине, непрописно паркираних возила, велике дозвољене брзине саобраћаја и чињенице да је у протеклих осам година било преко 50 саобраћајних незгода, ова деоница врло небезбедна. Како је Житковачки пут регионална саобраћајница, па овдашњи Савет нема надлежност, одлучено је да се упути молба управљачу пута да на овој деоници сагледа безбедност и да на овом месту обележи пешачки прелаз, и постави неки од вертикалних успоривача саобраћаја. Такође, пожељно је смањити ограничење брзине на 50 км/ч и забранити претицање на целој деоници од моста на Морави до моста на Житковачкој бари.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

eighteen + twenty =