Neverovatan „teror” reklama na TV kanalima

Odavno je poznata činjenica da ništa na našim televizijama ne može da se odgleda u celini a da nije prekidano dugotrajnim reklamama. One su neizostavne i kada gledate filmove ili pratite zabavni program. Od njih nije pošteđen ni informativni program.

Stiče se utisak da ni u broju prekida,  ni u dužini oglašavanja,  nema ni mere ni ograničenja. Tako da su gledaoci i doslovno izloženi nekoj  vrsti  nasilja.

Da vlasnici, direktori i urednici nemaju nikakve prepreke , zakonske i moralne, pokazuju televizije sa nacionalnom frekvencijom koje prosto bombarduju konzumente njihovog programa reklamama. Možda može da se razume kada isti vlasnik dve televizije „koordinira“ objavljivanje reklama u isto vreme na više kanala, ali je začuđujuće da svih šest televizija u istom periodu imaju poruke oglašivača.

Verovali ili ne,  to se desilo 13. novembra 2020. godine, kada su u terminu između 19 sati i 27 minuta  u najmanje naredna dva minuta svi „krenuli“ u zaradu . Te trenutke je zabeležio naš saradnik.

Gledaoci u Srbiji vide i po nekoliko hiljada reklama dnevno. Ako im je za utehu,  ništa bolja situacija nije ni u većinu drugih zemalja. Kako to utiče na naše psihičko zdravlje autor ovih redova ne zna. Ali se seća da je kao student gledao političke informativne emisije stranih TV stanica, gde je prva udarna vest glad u Africi sa snimcima izgladnelih ljudi. A zatim odmah sledi reklama o ukusnom „burgeru“,  ili velikom pakovanju čipsa i ostalih grickalica.

Da li nam se to sada isto potura samo u mnogo suptilnijom obliku i tehnološki atraktivnijem? Jer, najveći broj reklama se odnosi na prehrambenu i farmaceutsku robu.

Postavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

20 − 11 =