АИК Банку, домаћу и јаку, клијенти препознају као стабилну финансијску институцију у коју имају пуно поверење. И грађани и привредници у њој имају поузданог партнера који им је увек на располагању и који пажљиво прати њихове потребе. Ни штедише ту нису изузетак. „Недеља штедње” у АИК Банци ове године траје цела три месеца, а о разлозима због којих грађани са сигурношћу поверавају своју уштеђевину АИК Банци, разговарали смо са Јеленом Сибиновић Јовановић, директорком филијале Алексинац.
Какву понуду је АИК Банка спремила својим штедишама поводом Недеље штедње?
Дуги низ година АИК Банка је међу водећим банкама у Србији, када је реч о понуди штедних производа грађанима. Као претходних година и ове године смо нашу понуду обогатили новим производом – ФЛЕКСИБИЛНА ОРОЧЕНА ШТЕДЊА у еврима, која омогућава штедишама да ороче своја средства на 12, 25 и 36 месеци по атрактивним каматним стопама уз могућност да у сваком тренутку, ако им новац затреба, могу да разороче улог и да за издржани период штедње добију одговарајућу каматну стопу.
То је један од четири производа које АИК Банка сада има у својој понуди која се тиче орочене штедње грађана. Својим штедишама смо понудили најбољи микс штедних производа који у сваком смислу прати њихове потребе у погледу рочности улога, уложених износа, захтеване каматне стопе, расположивости, и преферираних канала дистрибуције на којима је могуће вршити исплате и уплате по основу штедње.
На који начин АИК Банка подстиче штедњу?
Настојимо да сагледамо све захтеве и потребе наших клијената, како бисмо на тај начин унапредили понуду савремених штедних производа и услуга, нудећи притом и бројне иновације окренуте дигиталном банкарству и савременим каналима дистрибуције. То је оно што АИК Банку већ дуги низ година чини једном од најуспешнијих банака у Србији, којој је велики број грађана поверио своју штедњу.
Који је основни критеријум којим се грађани воде приликом одабира банке којој ће поверити своју штедњу?
Грађани од банке, пре свега, траже сигурност, поверење, услугу и производ који одговара њиховим потребама. Да би се придобило поверење грађана, банка мора да буде финансијски стабилна и поуздана, да има висок ниво капитала и одговарајући спектар производа и услуга. Клијент је увек у центру нашег пословања, а развијена услуга електронског и мобилног банкарства обезбеђује нашим клијентима 24/7 приступ Банци и одговор на њихове потребе.
ПР текст