Znanje i hrabrost presudni za biznis

Sa željom da kupcima ponudi kvalitetne proizvode i u uverenju da je bolje građevinske radove platiti skuplje nego ih raditi dva puta, Ivan Jeftić je pre dve godine otvorio radnju za prodaju materijala za završne radove u građevinarstvu „Bajkolor“, sa širim spektrom prodaje materijala za izolaciju, hidroizolaciju, kao i sanitarije i keramike. Poučen dugogodišnjim iskustvom sa terena i naouružan savetima iskusnijih u ovom poslu, vrlo brzo je uspeo da svoj posao razvije i postane konkurentan na tržištu.

DSC_0086– Pogađale su me neke nepravde koje su prezentovane krajnjim potrošačima. Radilo se mnogo nepoštenije nego danas, a  krajnji potrošači su uvek nekako bili obmanjivani. Kako nisam mogao da pređem preko toga, odlučio sam se na ovaj potez. Igrom slučaja, radio sam i na terenu u ovoj i sličnim oblastima i zahvaljujući tome vedeo sam gotovo sve velikoprodaje i maloprodaje ovog tipa u Srbiji. Dosta tih iskustava i saveta sam prihvatio i primenio u svom poslu – priča nam Jeftić.

Za biznis je, dodaje, najbitnije biti pošten trgovac. Treba imati i elan, kao i znanje iz oblasti kojom se bavite, kako biste kupcu mogli da date pravi savet. Privatni biznis mu je doneo finansijsku sigurnost, ali je s druge strane, to obaveza koja oduzima dosta vremena i traži potpuno angažovanje.

– Od kada imam radnju, nemam više slobodnog vremena za sebe i neke svoje privatne aktivnosti. Ali sam dobio eto neku sigurnost po pitanju osnovnih sredstava za život. To nije ništa spektakularno, ali ipak znači – ističe naš sagovornik.

Iako je posao sam razvijao, bez pomoći države i drugih finansijera, Jeftić kaže da se ni u jednom trenutku nije pokajao zbog odluke da uđe u privatni sektor. Mlade, koji tek razmišljaju u ovom pravcu, upozorava da pre bilo kakvih investiranja naprave dobar plan i izaberu oblast za koju su stručni i potkovani znanjem. Naravno, za ovakav jedan poduhvat, pogotovu u današnje vreme, morate imati i malo hrabrosti, poručuje Jeftić.

aleksinac3Objavljen medijski sadražaj je deo projekta „Prošlost za pamćenje-biznis za sadašnjost“, koji je sufinansiran putem konkursa od strane Opštine Aleksinac. Sadržaji izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

1 + 6 =