Ражањ има „Етно бренд 2019”

За само осам година од како су засадили прво стабло у својим воћњацима породица Дејана Стамболића из Ражња прошла је динамичан пут развоја своје производње и данас на сајмовима у Србији добија признања за своје производе који полака постају одређени бренд. Најсвежија награда је „Етно бренд године 2019” коју додељује Задружни савез Србије и Економски портал „Привредни”.рс. Стамболићи су ово признање добили за робни бренд „дуњевача”, односно ракију од дуња.

Ово газдинство се већ шест година бави прерадом дуње у ракију, израдом слабо цеђених сокове, слатка и зимница. Ово признање за најквалитетнију дуњу у Србији и први бренд у општини Ражањ донело им је нове купце, повећало продају ракије и осталих производа. У овом крају гајење воћа је развијено, па на овдашњим пропланцима доста је површина под купином, дуњом, вишњом, шљивом и још неким сортама.

Дејан каже да је рецепт за успех стрпљење, новац и рад, то су та три фактора, као и воља за неким напредовањем, да се не буде обични пољопривредни произвођач који гаји само сировину него да направи нешто своје у животу, свој бренд. А његово газдинство је већ направило бренд „Таштина кухиња”.

– Под брендом ‘Таштина кухиња’ радимо доста слатке и слане зимнице и са тим смо прво почели. Слатко од купина, јагода, разне џемове, компоте, ајваре, љутенице, сок од парадајза су само део асортимана. У ‘Таштиној кухињи’ имамо 16 наших производа. Сировине су из овог краја. Имамо плантаже, под дуњом три хектара и купину у пола хектара. Сада смо кренули и са вишњом да мало повећамо прераду. Воће је највише са наших плантажа, пошто наше воћњаке прскамо контролисано само копривом и сода бикарбоном без пестицида, фунгицида и инсектицида. Значи наши производи су такорећи органски и могу деца да их користе – овако презентује породични бренд Дејан. 

 

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

six − one =