Путари још увек раде, возачи би преко моста

Мост у Гредетину који је недавно реконструисан и даље је затворен за саобраћај и тако ће бити и наредних дана. У току су радови на прилазу мосту које изводи локално комунално предузеће за путеве. Они имају нимало лак задатак да споје мост, чија је површина доста виша, са асфалтним општинским путем Трњане-Јаковље.

Пошто је објекат недавно технички преузет од извођача радова, учесници у саобраћају користе прилику да када нема прилазних радова прелазе преко моста. Наравно, то није дозвољено, па смо јутрос затекли путаре како припремају подлогу за наношење првог слоја асфалта и успут како планирају да на крају радног времена ставе и физичке препреке. Очито да знакови забране за поједине бахате возаче ништа не значе.

Зато и даље важи постављено знаковно обавештење у Горњој Пешчаници да возила која се крећу према Радевцу, Јаковљу и даље ка Рибарској бањи користе заобилазницу преко овог насеља и дела Гредетина. Овим локалним путем који је посипан гребаним асфалтом се стиже тачно иза моста и несметано се натавља путовање општинским путем Гредетин-Јаковље.

Коментари учесника у саобраћају и мештана су различити. Највише примедби има што мост није шири за пола метра, што би по њиховом мишљењу омогућавало несметан двосмерни саобраћај за сва возила. Такође, појединци су приметили да је мост виши од коловоза пута па сумњају да ће тај ниво моћи да се изравна без потпуне реконструкције пута од раскрснице према Крушју па до самог моста. Да ли су ова запажања мештана и пролазника тачна или не, једно је сигурно да је мост сада сигурнији за саобраћај.

Након потпуне реконструкције моста, он је и проширен. Укупна његова ширина сада је пет метара и 60 центиметара и он премоштава речно корито ширине 8 метара и 80 центиметара. Мост је пре реконструкције био ширине 3,4 метра. Мост ће, каде буде пуштен за саобраћај, имати коловоз ширине четири метра плус две пешачке стазе ширине по 80 центиметара.

За градњу моста у Гредетину, без прилазних радова, издвојено је из општинског буџета око три милона и 700 хиљада динара.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

three × five =