Питање „чији је закон јачи” одлаже радове на пругама

На данашњем заседању чланови Савета за безбедност саобраћаја на путевима општине Алексинац почели су са припремом Пројекта тренинга безбедне вожње за мотоциклисте. Како је, након аплицирања овдашњег Савета, Агенција за безбедност саобраћаја Републике Србије, одлучила да међу десет савета подржи и aлексиначки са 300 хиљада динара, 15 мотоциклиста ће имати прилику да 12. јуна присуствујe целодневном тренингу.

У наставку заседања, на дневном реду нашао се захтев А.Д. Железнице Србије за доставу пројекта о измени режима саобраћаја приликом затварања дела пута док трају радови на пружним прелазима. Међутим на седници Савета предочено је да се Закон о железницама коси са Законом о путевима, тачније да је због контрадикторности чланова и одредби два закона нејасно ко треба да изради план.

Savet

У Закону о железници стоји да је за израду плана регулације саобраћаја током радова надлежан управљач путева, у овом случају Савет за безбедност саобраћаја Алексинац, док је у Закону о путевима назначено да је извођач радова дужан да припреми поменуту документацију, односно у овом случају „Железница Србије”.

Стога је на данашњој седници, Савет одлучио да и даље остане у преговорима са надлежнима из Железнице, што значи да ће и планирани радови на пружним прелазима морати да се одложе.
Последње три тачке данашњег дневног реда биле су у вези са регулацијом саобраћаја, односно затварањем дела улице Девет Југовића у Алексинцу, као и забраном саобраћаја возилима преко седам тона на некатегорисаном путу у Краљеву, а преко 10 тона у Мозгову. Савет је овом приликом одлучио да саобраћајни инспектор општине Алексинац, заједно са чланом одељења за изградњу општине Алексинац, обиђе поменуте деонице и направи записнике на основу којих ће донети решења.

 

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

four × one =