Kroz predan rad do prepoznatljivog brenda

Kada je pre deset godina, nakon završene srednje kozmetičke škole, Jelena Bekavac odlučila da se otisne u privatne vode i otvori Kozmetički studio „Vamp“, ni u jednom trenutku nije imala dilemu da li je donela pravu odluku. Na tom putu promovisanja svog posla i stvaranja brenda kome se veruje bilo je i uspona i padova, priča za portal Alpress, pogotovu što kozmetički tretmani tada nisu bili toliko popularni i zastupljeni u malim sredinama poput Aleksinca.

vamp1Ipak, Jelena sada, deceniju kasnije, može da se pohvali stalnom klijentelom koja u nju i njen rad ima poverenje i uvek se rado vraća u ovaj studio za ulepšavanje.

– Kako u Aleksincu nije bilo posla u okviru mog zanimanja, nije bilo drugog rešenja nego da krenem da radim sama. Bilo je teško pokrenuti sopstveni biznis, pogotovu pre 10 godina kada ovo zanimanje nije bilo toliko zastupljeno kao danas, kada se dosta devojaka bavi time. Jeste bilo teško, i dokazati se, i pokazati kvalitet, i ubediti mušterije da baš kod tebe dođu na tretman – ističe Bekavac i dodaje je ovo posao u koji stalno treba ulagati i u kome se morate usavršavati kako biste bili uvek u toku sa najnovijim trendovima.

U promovisanju posla vrlo je dragocena bila i njena društvena angažovanost u sklopu brojinih kulturno-zabavnih, ali i humanitarnih aktivnosti.

vamp
Bitno je uvek biti u korak sa najnovijim trendovima

– To je bitno za biznis u smislu reklame, da se čuje za salon i da se na neki način vidi naš rad. O tome svedoče i revije koje smo radili ranije u Aleksinačkoj gimnaziji, ali i u okviru OTIS-a. Takođe, rado se odazivamo akcijama i poklanjamo tretmane u okviru novogodišnjih, osmomartovskih i drugih manifestacija – objašnjava vlasnica salona „Vamp“.

Ni pomoć države nije izostala, ali je ona stigla možda kasnije nego što je trebalo, kada je posao bio na samom početku i na klimavim nogama. Bez obzira na to, u kasnijim godinama subvencije su pomogle Jeleni da zaposli još radnica, što je svakako značajno uticalo na povećanje obima posla. A posla ima, tako da se ova, bar po godinama mlada, privrednica ne žali. Svojim kolegama početnicima na kraju razgovora napominje da veruju u sebe i budu istrajni u onome što su zamislili, jer nijedan profesionalni put nije lak i bez prepreka.

aleksinac3Objavljen medijski sadražaj je deo projekta „Prošlost za pamćenje-biznis za sadašnjost“, koji je sufinansiran putem konkursa od strane Opštine Aleksinac. Sadržaji izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

eight + thirteen =