Autobuska

Javni prevoz: Red vožnje koji nije „obavezujući”

Početak nove školske godine nije doneo značajnije pomake u javnom prevozu. Iako se već dugo pregovara za oko 60 lokalnih autobuskih linija koje su u od prvog septembra već uvršćene u red vožnje, ipak se preporučuje putnicima da pre nego što se odluče da koriste javni prevoz da se o polascima raspitaju na aleksinačkoj autobuskoj stanici.

To je i preporuka koja nam je stigla i iz Niš-ekspresa. Uz dostavljeni red vožnje koji objavljujemo i koji se primenjuje od juče, a koji smo obelodanili i pre nekoliko dana, napominje se da su moguće i određene izmene. Zato ovaj prevoznik preporučuje putnicima da se informišu na telefon 807-562 ili 804-535.

I naši čitaoci su nas ovih dana upozoravali da objavljeni predlog reda vožnje na našem sajtu i onaj koji se trenutno primenjuje nisu istovetni. U aleksinačkoj lokalnoj samoupravi kažu da su razgovori u toku i nadaju se brzom dogovoru. Za sada ni jedna ni druga strana ne saopštavaju gde i zašto je zapelo. Očito da su i ovog puta, kao uostalom i do sada, u pitanju pare.Po svoj prilici, mi ne znamo šta je tržišna cena prevoza, jer je Niš-ekspres jedini prevoznik, pa u ponudi imamo samo njihovu ekonomsku cenu koja može da bude iznad ili ispod tržišne. Raniji raspisivani pozivi za uključivanje još nekog prevoznika završavali su se bez uspeha, a kako će biti u buduće – videćemo.

3 komentara

  1. Kako ne znamo šta je tržišna cena? Pa nije Niš Ekspres jedini prevoznik na planeti. Znamo cene drugih prevoznika: Lasta do Niša je 300 din.; Jugoprevoz Kruševac 220, a neki drugi prevoznici samo 200 din. Znači ne može Niš Ekspresova karta da košta 380, pogotovo u situaciji gde su oni ugošćeni ovde, valjda bi zato mi trebalo da imamo povlastice od njih a ne od drugih.

    Znamo cene drugih gradskih prevoza po kilometru pređenom po bližoj ili daljoj okolini (Kruševac, Leskovac, Kragujevac) pa ne vidim kako možemo da nemamo blagu ideju kolika bi cena karte trebala da bude.

    Grammer je sklopio ugovor sa Dojčinovićem i prevozi sve radnike po opštini, čime je Niš Ekspres izgubio veliki kontigent putnika i to je ono što njih u stvari boli. Zato bi sad oni da im opština nadoknađuje sopstvene poslovne gubitke. U ekonomiji to vodi u bankrot i to sa dobrim razlogom, ako već ne znaš kako da posluješ, samo se kod nas to zove “nemamo uvid u tržište i ne znamo gde je zapelo, a zalepili smo se za jednog jedinog ko da drugi ne postoje”.

    Koliko vidim, tresla se gora, rodio se miš. Vraćamo se u status kvo i Niš Ekspres će već do kraja ovog meseca da ukine i te linije pod istim izgovorom kao i svake godine.

  2. Ma oni su sila pola meseca ma ni toliko nisu vozili djake u skolu zbog gripa a naplacuju sada punu cenu karte lao da voze dzambo dzetovima sram da ih bude vrsljaju kako hoce jer su monopolisti ne kazem svi trebaju da zarade i prime platu ali oni koji su za nasu decu mora i da se zrtvuju malo za istu zasto ne daju djacima karte upola cene ili 30 40 %jeftinije pa gde se nalazi Jagodina da daje i penzionerima besplatan prevoz to je isto Srbija kako kod njih sve moze a kod nas nista ne moze mislim na Aleksinac najsoromasniji grad najmanje zaposljenih ima a cene nedaj boze akcize su vece 110 posto u odnosu na litar pa to samo kod nas ima sram da je celu drzavu a ovamo hocemo da vratimo sve iz inostranstva u Srbiju pa bice to ali tamo 3867god u Austriji 365e je godisnja karta alo 1e dnevno za sve prevoze tipa podzemna tramvaji autobusi sa jednom kartom iz prevoza u prevoz u Sloveniji 37e mesecna ali mi smo sila za 100e karta odavde donde 30ak kilometra u 1pravcu a plata 300e a deca a skola a knjige a dorucak odeca od cega polude ne mogu vise da podnesem sta se dogadja

  3. Autobusi koji su nekada izli do Raznja idu samo do Rutevca???
    Vukasinovac,Deligrad,Jasenje, Praskovce??? Deca u skolu da idu kako? Bravo za Nisekspres i bravo za opstinu, vode racuna o svojim gradjanima. Isterajte to iz ostine i neka dodje neki normalan prevoznik.

Postavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

9 + 3 =