Нови коловоз, стари проблеми: Уместо аутобуса кишне баре

Кишне падавине ових дана указале су на још један проблем када је у питању атмосферска канализација. Јуче, у јутарњим сатима иако нису биле тренутне падавине пешаци који су се кретали око аутобуског стајалишта преко пута касарне морали су пажљиво да користе тротоар како их не би неки мало бржи возач нежељено окупао.

У оквиру изградње и сређивања кружног тока на улазу у Алексинац било је средстава и за пресвлачење асфалтом прилазног коловоза од аутобуске станице. Изгледа да путари из једног нишког предузећа у овом обиму радова нису имали решење за баре, односно водене површине, које су се и раније стварале на овом делу пута. Након пресвлачења новим слојем асфалта остао је стари проблем, па вода и даље не долази до одводног сливника. Како смо незванично сазнали инвеститор се одлучио за уређење пута, а да касније реши овај проблем евентуалним постављањем новог сливника. Наводно да би нивелисање пута захтевало темељне радове. Нашој редакцији је незванично потврђено да се тражи решење.

Ипак остаје питање зашто и након неколико реконструкција саобраћајнице и од државних и општинских инвеститора проблем баре, односно задржавања воде на коловозу, није решен. Тешко је дати одговор на то питање, јер би онда требало сагледати стање наше путне оперативе која ради на овим просторима, моћ и заинтересованост инвеститора, кадровско стање и наше понашање у стилу боље урадити нешто него ништа и одлагање проблема за касније и неког другог.

Уместо да разбијате главу о овим проблемима ипак у кишним периодима припазите када пешачите тим правцем, а за возаче молба да смање, а не повећају, брзину кретања пошто  на том делу пута ионако почиње ограничење због кружног тока. А што се тиче стајалишта све су ређи градски поласци, па би шаљивџије рекле да су ове водене површине кишне сузе за временима када је било пуно путника, а градски поласци чести и у више праваца. Они који су присталице новог времена би вероватно одговорили – шта ће аутобуси када имамо такси. У сваком случају опрез по свим изнетим питањима.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

5 × five =