Последњих дана у народу влада велики немир због наводно новог начина очитавања стања на бројилу и наплате потрошње електричне енергије. Код многих влада зебња како ће се одвијати поступак очитавања бројила, фактурисања и доставе рачуна.
Да би одагнали све недоумице и разне гласине, наша редакција се обратила Електродистрибуцији око појашњења да ли ће потрошачи сами морати да очитавају бројила.
У одговору стоји да су читачи Електродистрибуције Србије на терену и очитавају бројила. Они објашњавају да се потрошња може пријавити и електронским путем.
− Подсећамо да је корисницима на располагању и могућност да једноставно и лако пријаве стања бројила преко апликације за мобилни телефон ЕД Србије која се може преузети на Google Play продавнице, или у интернет претраживачу на страници elektrodistribucija.rs/prijava_ocitanih_stanja_online − наводи се у Допису.
Додају да је видео упутство, за оне који се слабије сналазе са новим технологијама, доступно на Youtube налогу Електродистрибуције Србије .
У достављеном одговору још стоји да корисницима који не могу да пријаве своју потрошњу преко апликације, утрошена електрична енергија биће очитана као и до сада.
Иначе, Електродистрибуција Србије је до сада инсталирала и више од 600 хиљада паметних бројила, које даљински очитава искључиво ЕДС.