EDS u odgovoru redakciji: Nastavljamo sa očitavanjem brojila na terenu

Poslednjih dana u narodu vlada veliki nemir zbog navodno novog načina očitavanja stanja na brojilu i naplate potrošnje električne energije. Kod mnogih vlada zebnja kako će se odvijati postupak očitavanja brojila, fakturisanja i dostave računa. 

Da bi odagnali sve nedoumice i razne glasine, naša redakcija se obratila Elektrodistribuciji oko pojašnjenja da li će potrošači sami morati da očitavaju brojila.

U odgovoru stoji da su čitači Elektrodistribucije Srbije na terenu i očitavaju brojila. Oni objašnjavaju da se potrošnja može prijaviti i elektronskim putem.

− Podsećamo da je korisnicima na raspolaganju i mogućnost da jednostavno i lako prijave stanja brojila preko aplikacije za mobilni telefon ED Srbije koja se može preuzeti na Google Play prodavnice, ili u internet pretraživaču na stranici elektrodistribucija.rs/prijava_ocitanih_stanja_online − navodi se u Dopisu.

Dodaju da je video uputstvo, za one koji se slabije snalaze sa novim tehnologijama, dostupno na Youtube nalogu Elektrodistribucije Srbije .

U dostavljenom odgovoru još stoji da korisnicima koji ne mogu da prijave svoju potrošnju preko aplikacije, utrošena električna energija biće očitana kao i do sada.

Inače, Elektrodistribucija Srbije je do sada instalirala i više od 600 hiljada pametnih brojila, koje daljinski očitava isključivo EDS.

Postavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

fifteen − fourteen =