Autobuska

Јавни превоз: Ред вожње који није „обавезујући”

Почетак нове школске године није донео значајније помаке у јавном превозу. Иако се већ дуго преговара за око 60 локалних аутобуских линија које су у од првог септембра већ увршћене у ред вожње, ипак се препоручује путницима да пре него што се одлуче да користе јавни превоз да се о поласцима распитају на алексиначкој аутобуској станици.

То је и препорука која нам је стигла и из Ниш-експреса. Уз достављени ред вожње који објављујемо и који се примењује од јуче, а који смо обелоданили и пре неколико дана, напомиње се да су могуће и одређене измене. Зато овај превозник препоручује путницима да се информишу на телефон 807-562 или 804-535.

И наши читаоци су нас ових дана упозоравали да објављени предлог реда вожње на нашем сајту и онај који се тренутно примењује нису истоветни. У алексиначкој локалној самоуправи кажу да су разговори у току и надају се брзом договору. За сада ни једна ни друга страна не саопштавају где и зашто је запело. Очито да су и овог пута, као уосталом и до сада, у питању паре.По свој прилици, ми не знамо шта је тржишна цена превоза, јер је Ниш-експрес једини превозник, па у понуди имамо само њихову економску цену која може да буде изнад или испод тржишне. Ранији расписивани позиви за укључивање још неког превозника завршавали су се без успеха, а како ће бити у будуће – видећемо.

3 коментара

  1. Kako ne znamo šta je tržišna cena? Pa nije Niš Ekspres jedini prevoznik na planeti. Znamo cene drugih prevoznika: Lasta do Niša je 300 din.; Jugoprevoz Kruševac 220, a neki drugi prevoznici samo 200 din. Znači ne može Niš Ekspresova karta da košta 380, pogotovo u situaciji gde su oni ugošćeni ovde, valjda bi zato mi trebalo da imamo povlastice od njih a ne od drugih.

    Znamo cene drugih gradskih prevoza po kilometru pređenom po bližoj ili daljoj okolini (Kruševac, Leskovac, Kragujevac) pa ne vidim kako možemo da nemamo blagu ideju kolika bi cena karte trebala da bude.

    Grammer je sklopio ugovor sa Dojčinovićem i prevozi sve radnike po opštini, čime je Niš Ekspres izgubio veliki kontigent putnika i to je ono što njih u stvari boli. Zato bi sad oni da im opština nadoknađuje sopstvene poslovne gubitke. U ekonomiji to vodi u bankrot i to sa dobrim razlogom, ako već ne znaš kako da posluješ, samo se kod nas to zove “nemamo uvid u tržište i ne znamo gde je zapelo, a zalepili smo se za jednog jedinog ko da drugi ne postoje”.

    Koliko vidim, tresla se gora, rodio se miš. Vraćamo se u status kvo i Niš Ekspres će već do kraja ovog meseca da ukine i te linije pod istim izgovorom kao i svake godine.

  2. Ma oni su sila pola meseca ma ni toliko nisu vozili djake u skolu zbog gripa a naplacuju sada punu cenu karte lao da voze dzambo dzetovima sram da ih bude vrsljaju kako hoce jer su monopolisti ne kazem svi trebaju da zarade i prime platu ali oni koji su za nasu decu mora i da se zrtvuju malo za istu zasto ne daju djacima karte upola cene ili 30 40 %jeftinije pa gde se nalazi Jagodina da daje i penzionerima besplatan prevoz to je isto Srbija kako kod njih sve moze a kod nas nista ne moze mislim na Aleksinac najsoromasniji grad najmanje zaposljenih ima a cene nedaj boze akcize su vece 110 posto u odnosu na litar pa to samo kod nas ima sram da je celu drzavu a ovamo hocemo da vratimo sve iz inostranstva u Srbiju pa bice to ali tamo 3867god u Austriji 365e je godisnja karta alo 1e dnevno za sve prevoze tipa podzemna tramvaji autobusi sa jednom kartom iz prevoza u prevoz u Sloveniji 37e mesecna ali mi smo sila za 100e karta odavde donde 30ak kilometra u 1pravcu a plata 300e a deca a skola a knjige a dorucak odeca od cega polude ne mogu vise da podnesem sta se dogadja

  3. Autobusi koji su nekada izli do Raznja idu samo do Rutevca???
    Vukasinovac,Deligrad,Jasenje, Praskovce??? Deca u skolu da idu kako? Bravo za Nisekspres i bravo za opstinu, vode racuna o svojim gradjanima. Isterajte to iz ostine i neka dodje neki normalan prevoznik.

Постави одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

seven − 4 =