Pitanje „čiji je zakon jači” odlaže radove na prugama

Na današnjem zasedanju članovi Saveta za bezbednost saobraćaja na putevima opštine Aleksinac počeli su sa pripremom Projekta treninga bezbedne vožnje za motocikliste. Kako je, nakon apliciranja ovdašnjeg Saveta, Agencija za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, odlučila da među deset saveta podrži i aleksinački sa 300 hiljada dinara, 15 motociklista će imati priliku da 12. juna prisustvuje celodnevnom treningu.

U nastavku zasedanja, na dnevnom redu našao se zahtev A.D. Železnice Srbije za dostavu projekta o izmeni režima saobraćaja prilikom zatvaranja dela puta dok traju radovi na pružnim prelazima. Međutim na sednici Saveta predočeno je da se Zakon o železnicama kosi sa Zakonom o putevima, tačnije da je zbog kontradiktornosti članova i odredbi dva zakona nejasno ko treba da izradi plan.

Savet

U Zakonu o železnici stoji da je za izradu plana regulacije saobraćaja tokom radova nadležan upravljač puteva, u ovom slučaju Savet za bezbednost saobraćaja Aleksinac, dok je u Zakonu o putevima naznačeno da je izvođač radova dužan da pripremi pomenutu dokumentaciju, odnosno u ovom slučaju „Železnica Srbije”.

Stoga je na današnjoj sednici, Savet odlučio da i dalje ostane u pregovorima sa nadležnima iz Železnice, što znači da će i planirani radovi na pružnim prelazima morati da se odlože.
Poslednje tri tačke današnjeg dnevnog reda bile su u vezi sa regulacijom saobraćaja, odnosno zatvaranjem dela ulice Devet Jugovića u Aleksincu, kao i zabranom saobraćaja vozilima preko sedam tona na nekategorisanom putu u Kraljevu, a preko 10 tona u Mozgovu. Savet je ovom prilikom odlučio da saobraćajni inspektor opštine Aleksinac, zajedno sa članom odeljenja za izgradnju opštine Aleksinac, obiđe pomenute deonice i napravi zapisnike na osnovu kojih će doneti rešenja.

 

Postavi odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

11 + 16 =